آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 556
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 556
بازدید ماه : 708
بازدید کل : 20708
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


حمله کی روش و پسران به چشم بادامی ها
در حالی خود را برای جدال حساس ایران و کره جنوبی آماده می کنیم که همه چیز برای بستن کیف سفر به برزیل در دستان خودمان است.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، در شرایطی تا ساعاتی دیگر سوت دیدار سرنوشت ساز تیم های فوتبال کره جنوبی و ایران در ورزشگاه اولسان به صدا در می آید که یک تساوی می تواند ما را به بلیت برزیل برساند. امروز، همه چیز دستان خودمان است تا بتوانیم بار دیگر بخت حضور در جام جهانی را داشته باشیم. باید منتظر ماند و دید کارلوس کی روش و شاگردانش، چه تدابیری برای رویارویی با تیمی خواهند داشت که این روزها اگرچه با دوران اوجشان فاصله دارند؛ اما همیشه حریفی جدی برای ما بوده اند.

× نبرد بیست و هفتم، در اوج حساسیت
از سال 1958 میلادی تا کنون، دو تیم دیدارهای متعددی را با هم برگزار کرده اند. آن روز که بازی های آسیایی توکیو برگزار می شد، ایران شکست سنگینی را تجربه کرد؛ اما در ادامه، طرفین روزهای پر فراز و نشیبی را در تاریخ به ثبت رساندند. از پیروزی با شش گل در دوران سرمربیگری محمد مایلی کهن تا جدال امروز، سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که بازی این دو تیم را به نبردی سنتی در سطح قاره تبدیل کرده است.



امروز، برای بیست و هفتمین بار است که دو تیم برابر هم صف آرایی خواهند کرد؛ اما این بار در شرایطی است که طرفین برابر راهیابی به دور نهایی جام جهانی برزیل، نیاز به نتیجه دارند. شکست هر یک از طرفین می تواند به عدم راهیابی و ناکامی منتهی شود؛ اما یک تساوی می تواند به صعود مستقیم دو تیم منجر شود. همین احتمالات و البته، رقابت دیرینه دو تیم است که موجب شده تا بازی در ورزشگاه اولسان از حساسیت و جذابیت ویژه ای برخوردار باشد. در این بین، جدال لفظی سرمربی کره و ایران نیز به اوج خود رسیده که باید منتظر ماند و دید کدام یک دستش را به نشانه پیروزی بلند خواهد کرد.

× غول و افسانه ای به نام کره؟
"هر چند معتقدم کره جنوبی نسبت به تیم آماده چند سال قبل فاصله گرفته؛ اما این نوسانات در فوتبال عادی است. تیم ها ممکن است به دلایل مختلف دچار افت شوند؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که در زمین خودش تیم بسیار قابلی است. نباید از کره غول و افسانه درست کنیم و نباید بازی را ساده جلوه بدهیم." این جملات را امیر حاج رضایی بر زبان می آورد که به نظر، تحلیل دقیق از بازی امروز است؛ نبردی جدی اما قابل فتح.



ایران در شرایطی به مصاف کره جنوبی می رود که با حریفی مواجه می شود که نسبت به قبل افت محسوسی داشته؛ اما در خانه خود همواره اثرگذار بوده است. در حقیقت، امروز حمایت تماشاگران و نیاز به نتیجه موجب خواهد شد تا توان ویژه ای را صرف کنند؛ ولی نکته اینجاست که تیم ما نیز از در بازی های اخیرروند رو به رشدی داشته است. از سویی، توانمندی کی روش در بازی تدافعی و بهره مندی از توان ضد حمله، می تواند برگ برنده ما در این رقابت دشوار باشد.
به هر حال، رقابت ایران و کره جنوبی امروز برگزار می شود و پسران آریایی می توانند با به نمایش گذاشتن یک بازی ویژه در اولسان، حماسه ای دیگر را در این روزها به ثبت برسانند. اکنون باید دید چه خواهد شد؛ ما بلیت برزیل را از امروز رزرو خواهیم کرد ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:کی روش,چشم بادامی ها,کره جنوبی, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com